Friday, December 31, 2010

1 hb D hari Baru, Tahun y Baru..

Isk2.. semalam dh la tdo lmbat,countdown katakan.. ceh! tapi bile dh masok Tahun Baru hatiku terdetik..

-> Apa AZAM aku taon baru ni?

-> Dapatkah aku kecapi apa y aku plan sebelom ni?

-> Bertambahnya taon maka otomatis nye bertambah laa jugak usia aku..... tapi besediakah aku tempuhi dugaan d tahon baru ni.. InsyaAllah.. y penting aku perlu positif dan besedia merempuh dugaan dan cabaran y bakal tiba..

-> Apa y selalu bermain d mindaku? dapatkah aku tunaikan hajat serta impian ibu&ayahku JAMILAH BTE HJ YAHYA dan SHAMSUDIN BIN SAMAN ? y mana permintaan mereka sgt tidak bole ku ramalkan.. Allah bantula diriku..Aku pon sgt inginkan nya..

-> Kepada suamiku tercinta ABDUL MUZAMIL BIN ABDUL JALIL, ayang sangat menyayangimu sepenuh jiwa dan raga. Maafkan ayang atas segala kekhilafan dan dosa semasa kita bersama.. Tiada y lebih bermakna selain dpt melihat mu gembira dan bahagia d samping ku.. Moga jalinan kasih kita ini di panjangkan hingga ke syurga.. Amin Ya Rabbal Alamin..

No comments:

Post a Comment